2013年10月24日 星期四

再訪名門

呢間野,我以前都食過一次架啦,見佢都幾光猛企理,就帶埋D家姐黎食。





$988 八人餐 + $200 (加一),為起上黎百五蚊位啦。






冬茸瑤柱燕窩羹,不過不失啦。




冰鎮鮑魚(我冇影到佢未畢既樣,幅相係由佢地網頁轉貼既)




呢幅先係我影既,都好細隻下。整體黎講,得呢樣走咗樣唧,其餘既菜式,實物同佢提供既宣傳相片差不多。





藕盞鳳翅球,呢碟好味呀。



金針雲耳蒸豬爽肉食剩好多,唔係佢唔好食,而係覺得要配白飯先夠正。(反正我地有一個人甩咗底,食唔晒就打包啦。)



煎釀鯪魚,呢碟都唔錯。



上湯菜遠





砵酒焗桶蠔,我唔鍾意食蠔既,都意想不到地滿意。



梅菜肉碎炒飯,估唔到呢一大窩炒飯,先係最精彩既。睇佢成煲啡色,原本見到就唔開胃啦,點知食落口,夠香,又唔咸,個熱辣辣既日本砂窩應記一功呀!



蛋白杏仁茶,我又冇影,都係偷返黎既。但印像中比起上次黎食仲正D。



少咗張嘴幫口,梗剩好多野啦,呢個膠盒係高身既,裝到滿滿呀。





最值得讚既係,我地雖然訂咗六點半檯,Bibi晏咗放學,趕唔到黎,我地HEA到七點幾先開始叫起菜,侍應都冇黑面,可能星期一既booking唔係咁滿掛。我地食完,仲坐多陣,八點半過後先走人。



4 則留言: