2014年2月11日 星期二

鹽味朱古力 + 樹熊糖

呢一排係人地送俾Bibi既朱古力




有鹽既



咸咸地, 但都係甜既, 口感? 普普通通啦. B Grade既產品.



呢包糖我係惠康買既, $9.9



見佢係樹熊咁樣, 又有幾款口味, 我先買咋.



我只食咗一粒, 就分晒俾大家啦.



我食果粒, 隻樹熊樣麻麻地出咋喎, 唔知其他人果d係咩樣既呢?

算啦, 就當佢係普通硬果汁糖食啦!

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我只係試少少咋,都唔敢狂食。但就可以滿足到我既好奇心。

      刪除
  2. 開頭睇包裝我以為係橡皮糖~
    我幾鐘意食熊仔橡皮糖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都幾揀擇, 事關quota唔多啦嘛, 梗係要食D優質D架啦.

      刪除
  3. 冬天我食得多, 又肥左喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啲脂肪係夏天果時已經積落架啦。

      刪除