2014年2月5日 星期三

笑口常開

反正去拜年我又唔打麻雀,又冇興趣睇電視,咁我不如帶D印仔去玩啦。



我最懶就係描圖,一次過寫定幾個印仔,想幾時玩就幾時玩。


唔記得帶除去鉛筆痕既膠,咁唯有雕完就收手,返屋企先試印。


第二日同佢抹面先


印出黎睇睇,個口字好似粗得滯添


加多幾刀,變咗大口仔。


祝大家一年到晚都笑口常開。

10 則留言:

  1. 也祝您笑口常開,一家身體健康.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 過年過節, 大家開開心心最緊要.

      刪除
  2. 祝你笑口常開,開心每一天.

    回覆刪除
  3. 祝你新年事事如意, 身體健康, 笑口常開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!我都想大家開開心心咁過年呢!

      刪除
  4. 新年快樂~唔知你新年去左邊度玩呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇左兩齣戲,食左兩次日本野,去左三日拜年,煲左劇,仲睇埋大陸真人騷浪漫邂逅,日日都好早訓,因為過左十二點,又好晏起身,都算爽咯。

      刪除
  5. 回覆
    1. 反正得閒,咪雕定啲印仔出年用咯。

      刪除