2014年2月24日 星期一

美女送來的午餐 - K-Roll

年初五,第一日開工,派完利是,做少少野都咋一聲十二點幾,有靚女whatsapp我問: 有野俾我既話,可唔可以放接待處?

嗄?點解唔順便同我逗埋利是唧?你玩下手下年都冇得逗架咯喎。

佢問我有冇帶飯,話可以打包D韓式飯卷我歎。

我心諗:唔通係你整既?咁就要試下啦,我盒飯可以留返聽日食既唧。

點知原來佢係去買既!






好大一個飯卷,呢款係素菜卷。



外圍薄薄一層飯,包住豆腐、牛油果、紫椰菜、生菜、蘿蔔、紅蘿蔔等等,加埋d脆脆春卷皮,口感豐富,正!



梗係驚我唔夠飽定啦,佢仲送咗盒十片庄既精美曲奇俾我,包庄上仲貼咗塊招財貓糖霜曲奇,滿滿既心意,不言而喻。




五款不同口味:: 杏仁、腰果、合桃、夏威夷果仁、朱古力




我即時食咗塊腰果味,都幾鬆化。



都係帶返屋企,等爸爸同Bibi都可以試下。

10 則留言:

  1. 好有心思呀~~~你朋友真好~
    個飯卷幾吸引人~~

    回覆刪除
  2. 好大卷嘅韓式飯卷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我食晒都好似唔係太飽咋! XD

      刪除
  3. 個韓式素菜卷真係好大卷呢~ <(@_@)>

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我食晒都好似唔係太飽咋! XD

      刪除
  4. 飯卷材料好豐富啊!好想試~~ (≧∇≦)

    回覆刪除
  5. 超好食,應該可以自己整。

    回覆刪除