2014年2月18日 星期二

匠之晚餐、墾丁午餐

老實說,我最愛跟Bibi一起吃飯,偶爾讓爸爸當個電燈泡也可以。

今次我們仨就約了在匠吃晚餐。炒野菜、Bibi的雜錦魚生飯。




爸爸的豚肉生薑燒



我的三色魚生飯,整體來說,都比板長強。



燒鯖魚,這一碟絶對不值得點,忘了是$58還是$68,小小的半邊鯖魚,又不是特別可口,就跟吉野家加$12就可以吃到的一般貨色。



另一個週末中午,跟Bibi到這間進膳。



巧遇孖仔服務員,面相相同的兩位,在店的兩頭遊走,很是有趣。



點午餐加錢要的涼拌小黃瓜粉皮,不錯,基本上有日式麻醬都一定好吃。



台式奶茶



像茶餐廳一樣有常餐吃,因為沒有好好看清餐牌就點餐,所以沒有點選。



反而吃了蝦球鴛鴦粉



蝦仁炒蛋配白飯,兩個人吃到捧著肚子。




我連晚餐也免了。

14 則留言:

  1. 魚生飯好吸引啊!
    呢兩日我午餐都出咗街食,又係飽到唔洗食晚餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上點都食少少野啦,唔食反而仲肥架。

      刪除
  2. 魚生飯D魚生夠哂厚喎!

    回覆刪除
  3. D 嘢食睇落唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平平地,啱我架啦。最緊要唔好叫燒鯖魚。

      刪除
  4. 回覆
    1. 自從我公司改返五日後,晏左收工,一家三口好少得閒一齊食飯,反而多左出街食。

      刪除
  5. 回覆
    1. 匠係屯門市中心既時代廣場, 墾丁係屯門碼頭既海翠坊

      刪除
  6. 同bibi一齊食就咩都好食啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同佢一齊,我唔係好介意食乜既,唔好食既話,我一樣覺得唔好食既。XD

      刪除
  7. 有日式麻醬都一定好吃。哈哈!!我都覺得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係一田見到一枝,好似大保礦力咁大枝蔴醬,爭啲控制唔到自己買佢既衝動呀!
      後尾諗下:
      一陣去睇戲,拎住四圍行,煩!
      咁大枝,丫住個雪櫃
      食咁多,肥呀!
      所以就打消左買既念頭。

      刪除