2014年2月27日 星期四

Godiva Truffle Bars

收到呢盒野果陣, 都幾開心架, 因為我未食過呢款. 係美國朋友帶俾我既, 真係好過收花旗蔘呀!




我傾向黑朱古力既, 所以首先就開咗條dark choco souffle黎食.



一條四粒, 我食一粒, 其餘既分咗俾人食.



冇乜驚喜, 偏甜, 真係有少少失望.



士多啤梨呢條就好d


叫做有果香



少少流心既



呢條牛奶朱古力味, 反而水準好好喎.



亦都係軟心餡, 係咁多款之中最好既.




12 則留言:

  1. 我都係話牛奶朱古力味軟心餡最正。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 呢個品牌,都係純dark好食啲。

      刪除
  3. 外國好多朱古力,都係甜到無朋友! ><

    回覆刪除
  4. 同人分享最好~可以試哂咁多款.~搞到我好想即刻跑去買條士多啤梨味試試~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實冇乜驚喜,都係Royce好食啲。

      刪除
  5. 我以前中意送Godiva, 但係幾百蚊, 送江瑤柱好過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,我覺得自己越黎越伯母FEEL呀。

      刪除
  6. 最開心係坐你附近嗰幾位~~ (≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時D野都唔夠咁多人分,所以一時呢個有得食、一時果個有得食,Bibi同爸爸就冇得食!

      刪除