2014年2月20日 星期四

細味公平 - 腰果糖

年卅,阿仔同朋友食團年飯,人家托他送我的禮物.




我晚上要出外吃飯,然後去逛花市,所以這個玻璃瓶就不便帶在身上了. 



年初六,開封,真係出奇地鬆化好味.



公平貿易我一向都知,原來本土都有.



六成一係有機腰果仁,三成九係有機原蔗糖,唔怪得個味道咁純正啦.



好味到我即刻要講我願意呀!



我話願意買咋.即刻上網查下佢地既資料,再打電話去問下,要到月尾先會有新貨整到出黎,買滿五百蚊就送貨,我有咁多愛人,都好易達標唧.



大家有興趣既話,都可以去上面既網址度睇下架.

11 則留言:

  1. 好似好好味咁喎﹗幾錢呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係非常優質既產品黎, 可惜冇大量生產, 有緣遇到就買下啦, 當支持下公平貿易吖麻.

      刪除
  2. 回覆
    1. 品質高,送俾長輩都唔失禮。

      刪除
  3. 本地都有公平貿易?ok喎~幾有意義~又好食~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要品質高之餘又好味, 如果見到, 我會買俾心愛既親朋食.

      刪除
  4. 回覆
    1. 我請大家食果陣,佢地都以為係花生糖,所以入口之後,就有驚喜咯。

      刪除