2014年3月10日 星期一

熊本朱古力曲奇

我知道有呢款曲奇賣好耐架啦,$129得廿片,擺到明係賀年版,要劏人既價錢黎。




我都有d好奇,到底佢有幾好,點解要咁貴?



呢隻熊人氣高,我知吖。




佢應該係當地既icon黎。




成份: 麵粉、砂糖、人造牛油、植物油、蛋、cocoa butter、cocoa mass、練奶、麥芽糖、脫脂奶粉、乳清粉、大豆蛋白、鹽、葡萄糖、膨漲劑、乳化劑、香料、酪蛋白、胡蘿蔔素等,都唔算係好優質既成份吖。




單薄既紙盒,入面分咗兩個膠兜,每包十片。




獨立包裝既餅餅,開出黎,食味不算濃,偏甜,唔係我杯茶。




我諗佢就係貴在下面呢樣啦:


盒入面除咗餅之外,仲有三幅卡紙手工,已經啤好咗D型,可以自己DIY,砌返隻立體紙熊出黎。


嘩! 好複雜, 唔睇說明書真係唔識砌.



幾經辛苦先搞掂, 可惜我裝磡果陣整花咗佢個下巴.




咁$129我就梗唔會買啦,呢個係超市標示原價既價錢黎。但我見佢特價$29.90,咁先買黎睇下佢咩料咋! 就當係十蚊買佢份手工材料,廿蚊買咗佢廿塊餅,份俾大家試下,都無妨既。


16 則留言:

  1. 嘩~個價錢差好遠喎……$29.9就買得過嘅~~

    回覆刪除
  2. 129蚊!!! 傻GE~! 30蚊說可以啦

    回覆刪除
  3. 有得食,又有得玩,幾得喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果屋企有小朋友, 就真係唔錯既. 又可以當茶點.

      刪除
  4. 我最怕呢D成件野說明書都冇個字識睇. 會唔會有一句係話入邊D野係唔食得, 只係用來擺架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我廿幾卅年前都學過日文既, 都估到佢翕緊乜既.

      刪除
  5. hahaha~~~ 原來係29.9一盒,咁又唔同,可以一試呀! 129的話,我會叫送嗰個折現算吧了~~ XDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算賣$69.9, 都係貴唧. 廿九個九就可以試下既.

      刪除
  6. 呢d都係賣包裝多~好彩你係減價時買~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你估我傻架咩? 用咁既價錢, 我唔好買Royce!

      刪除
  7. 回覆
    1. 玩下都無妨既, 反正又未過食用日期.

      刪除
  8. 好cute呀 kumamon! 我女都幾like kumamon 咖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見咁平先買咋, 原本我都唔知仲有野玩既.

      刪除