2014年3月11日 星期二

煎腐皮卷

星期日成日都冇出街,難得Bibi放假係屋企,梗係要整返少少野佢歎下既,家庭溫暖吖嘛!




冰格有兩張腐皮(係呀,腐皮放冰格儲存先唔會變壞架),就拎黎做腐皮卷啦,攤一陣解凍一張圓形大腐皮,分成四等份。



雪櫃得南瓜同椰菜,切少少出黎用,兩片南瓜切薄條,椰菜粗切。我需要有口感,不能切得太碎。




我用咗一件雞扒,去皮切粗絲,以薑汁、酒、生抽、鹽、糖各少許調味,撈勻再加少少鷹粟粉再撈下。



用少少油炒雞絲



放入南瓜及椰菜



兜炒時加入少少水及蠔油,喜歡多點味道的可加少少魚露或鹽調味。炒至雞肉熟就可以收火。(想包起之後的腐皮卷不會滲水,就在收火後,趁熱灑下少少粟粉,再撈勻。)



放入適量餡料(豐儉由人),再包起來。



我懶,以半枝牙籤鎖實封口。



可以一條一條包好,預備開飯前才落鑊煎香。



因為材料已熟透,只需以慢火煎至各面金黃即可上碟,退出牙籤,一條剪開兩、三件,方便食用。



這一條是以油煎出來的,表皮鬆脆可口,但就容易搶火。



下面這些,就沒放多少油,所以腐皮不會像經過油炸一樣鬆脆,但表皮仍是脆卜卜的。



有人喜歡佐以喼汁,有人喜回鑊加上蠔油獻汁,或再加水或高湯炆煮,各有所好,適隨專便。

8 則留言:

  1. 腐皮卷 好味道!! 我的至愛之一 好嘢!!! 遲啲又跟你做法整嚟食先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懶, 所以有乜整乜, 其實豪d, 加d木耳絲冬菰絲入去, 仲好食架.

      刪除
  2. 我間中都有整腐皮卷嚟當晚餐食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就好求其既, 有乜整乜, 費事D野擺得太耐.

      刪除
  3. 好想食呀!!!!!真係好媽媽!!!!!!!!!!覺得口感好佳~

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸同Bibi都鍾意食,呢啲好野,耐耐先整一次,咁先珍貴架。

      刪除
  4. 好得喎, 等我又抄你橋先, 我就唔會落咁多料喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔放肉,加啲冬菇木耳咁,都好食架。

      刪除