2014年3月26日 星期三

芝麻包

你問我喜歡食咩包? 我偏好咸包,所以今次我到朋友屋企,就試玩沒有蛋的芝麻包。

材料有高筋粉、酵母、鹽、橄欖油、鮮奶、暖水





牛牛計時器就負責幫我計算發酵所需的時間




先把麵粉及鹽篩勻放深碗內,中間空出一個洞,放入酵母,加入暖水,放置一陣等酵母活躍起來(即見到水面冒出很多氣泡)


加入鮮奶及油,以慢速打勻麵糰






見到麵糰開始油膶光滑,即可造型成球,放深碗,蓋上保鮮紙及毛巾保溫,靜置發酵30分鐘。




到麵糰漲大至差不多兩倍,就分成兩份,推成圓形厚片




再切成八等份






逐一壓薄,尖端最薄,




後部較厚。









然後卷起



再排於己墊紙的焗盆上





一共做了16個迷你包


放入有餘溫的焗爐內,由得它們再次發酵




二次發酵完成,有好幾隻牛角包伸一個懶腰就撐開了。




逐隻掃上蛋汁及撒上芝麻




約焗10-12分鐘,就大功告成了。




小小一個,鬆軟可口,咬一口,横切面的氣孔亦相當標準呢!




如果唔係要留返D俾人食,我睇怕停唔到口呀。

7 則留言: