2014年3月17日 星期一

日式芝士蛋糕

其實我都幾喜歡食呢隻蛋糕架,所以專登放假去學整。

著埋公司D俏嬌娃送俾我既圍裙,用阿仔送俾我既聖誕禮物(烹飪班基金)去玩返下。


咁啱唔知幾時買咗呢D錫紙兜,帶埋去,剛好可以放得入焗爐,一次過焗兩個,留返一個帶返公司俾大家試下。





為咗方便脫模,我先用錫紙封好做內膽,再加塊牛油紙係錫紙盆入面。



為咗一陣做得順暢D,先量好牛油、忌廉芝士同鮮奶,放埋一邊,等陣先搞。



我用咗六隻蛋,將蛋黃同蛋白分開。




加咗少少海鹽入D糖度,分三次加入蛋白度,中速順一個方向打至挺身。



見唔見到拎走打蛋器果一刻? D忌廉尖尖係可以企係度既。



開火煮溶頭先預備既牛油, 忌廉芝士同奶,唔駛煮滾既,夠熱就收火,慢慢搞溶佢都得。



將低筋粉同粟粉篩勻,混入牛油溶液度,打到冇粉粒。



然後逐隻蛋黃放入牛油溶液度打勻



再分三次將蛋白糊拌入,記住要溫柔D對佢喎,期間唔好拍打或DUN個盆。



之後放入錫兜



有剩少少,多咗個bonus,放咗入預熱180度既爐,然後倒D熱水上底盆。呢D就叫做蒸焗法。



入爐後,將爐溫調至160度



焗約40-45分鐘



拎出黎,用架承著



要即刻同佢剝衫散熱,咁攤凍後,個蛋糕就唔會塌下。



先食咗我舊bonus,嘩! 好好味呀!




分咗幾件請人食,即晚已經將餘下既清倉,連Bibi都話好味呀!

12 則留言:

  1. 睇落好鬆軟呢 ~ (^__^)

    回覆刪除
  2. wow~~~~~好好味呀望落~~~做你家人同同事真有福~

    回覆刪除
  3. 自己整無添加,肯定好味過出面多多聲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整最大既好處係可以少甜同少油,只要平衡到,一樣香滑味美。

      刪除
  4. 哈哈!好正!我直頭聞到啲香味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇住佢出爐, 食落口, 起馬好過好多街上買既貨式, 所以自己整係抵既.

      刪除
  5. 回覆
    1. 係人地, 唔係我, 我去人地度玩咋.

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢款蛋糕真係人人都鍾意架。

      刪除