2014年3月19日 星期三

友誼

這是乒乓球壇名宿莊則棟的墨寶,我一看見就對眼緣了,就好像似曾相識一樣。




在網上搜尋資料,才知道他已習書法卅多年





曾受名家范曾指點,怪不得我一眼就看上啦。


完全是我愛的字體,四正中見型格




因為印台太淺色,唯有用電腦效果,加深色調,好讓大家看得更清楚。


我實在很喜歡這個印章呢!



過幾日,見到仲有兩塊係抵記買既橡皮,厚厚的一大塊,不用加手柄亦可以蓋印,一路都唔係好捨得開黎用。落一刀試下先: 好啜刀,一D都唔適合用黎雕印仔。初學者就千其咪買。

咁唯有晒料D,用黎雕個唔複雜既印啦。破例重覆雕個大D既友誼啦!



呢塊橡皮係冇可能用黎雕幼細線條既,整咗都盞中途出事,前功盡廢,所以我先用黎雕雞乸咁大隻字咋。



但大隻字都有好處既,用黎做書籤或者友情卡,都適合架。



最右手邊果個就係最後版本啦,同上面粉紅色印台果個有咩分別?

字就基本一樣既,但我都刻意做咗少少唔同既,老實講,大隻字就梗係易雕好多啦!

8 則留言:

  1. 我相信你家中的膠印數量一定很驚人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 錯啦, 有d送咗出去, 有d拎咗去義賣, 有d就用咗黎以物易物, 有d就入咗冷宮咁咋.

      刪除
  2. 我好鐘意友誼個誼字既字體~好靚~

    回覆刪除
  3. 我鍾意上面粉紅色嗰個!( ̄∇ ̄)

    回覆刪除
  4. 覺得D中文字.英文字好難刻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試下每雕一個章,都要求自己有進步,由淺入深,不斷升呢,就會掌握到架啦。我最初果幾個自己亂摸既印,都有啲慘不忍睹架,你唔怕麻煩既話,都可以去睇下既。若然做左幾十個仍然覺得困難,可以上網睇下啲大師(唔係指我喎)點雕,偷偷師。

      刪除