2014年3月4日 星期二

身體健康

我已經刻過一個身壯力健(印仔142 - 身壯力健)





今次就黎一個身體健康啦。



我其實係一個書法白痴黎,人地寫乜,我就雕乜,只係有時覺得有D唔妥,會略為修改一下先雕。


但係當人地寫草書風時,我就冇符啦。



好似今次呢個體字,"豊"呢部份寫成咁,我就唔識啦,唯有乖乖地照雕啦。



呢個我點敢造次呀? 冇咩要執,只係因為印得唔清楚,先印多次唧。



印多個餐紙版先,我一路用緊粉紅色,原因係懶,費事搵D印台出黎。



但錯有錯著,真係唔同種類既印台,印出黎既sharp醒程度係差別好大既。所以我雖然慳家,但都奉勸大家一句,一分錢,一分貨,想印出黎效果好,俾多少少錢買粒靚印台,係值得既。


6 則留言:

  1. 講得好啱,一分錢一分貨,唔會死錯人嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我既印台收藏量實在唔多,夠用就算,間中俾人老笠,就更少啦。所以來來去去都係果幾隻色。

      刪除
  2. 人人都要'身體健康'呀!=)

    回覆刪除
  3. 近排整咁多印仔既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 驚年尾忙, 唔得閒做, 應酬我果批耆老嘛.

      刪除