2014年3月12日 星期三

來自猩猩的你

既然套韓劇咁受歡迎,我就玩下食字啦! 此猩不同彼星呀!

我最慳儉,冇人話宣傳品上印晒野既環保紙唔用得架喎,只要我當睇佢唔到,就可以照用黎畫野啦。





畫完咪一樣可以轉印到擦膠上。呀! 先多謝贊助我擦膠既朋友仔,我有好好利用佢地架。



認唔認得張貼紙呀? 我少女時代既收藏呀! 係咪覺得我D品味好奇怪呢?



我當年覺得佢好得意架,所以一直都唔捨得用,留到依家。



未整到個印仔出黎,都知佢天生麗質啦。




逢親見到D咁細眼既,我第一時間就要雕佢先,事關靈魂之窗好重要架麻,雕得唔好,成個公仔都會樣衰架。



因為太大工程,一晚做唔晒,又唔想搞到咁夜都唔訓,影響第二日返工既精神,所以都係留返第二日先整啦。 




又搞咗好耐,終於搞掂。



抹乾淨塊面,專登開個新印台黎俾佢剪綵。



嘩! 你真係好靚仔呀!



唔捨得晒咁多墨,所以印一次就算。亦都唔好浪費咗呢個第一印,直接係張卡上試印先。



順手油埋佢啦,雖然我冇咩正正式式既靚筆,但係用普通木顏色油下,都知佢有幾可愛啦!




你地鍾意佢著咩色衫呢?



P.S. 若大家有興趣參觀我製作的其他印章,可看這兒 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 做咁大個印, 就梗係手工好啦. 越細先越難整架.

      刪除
  2. 我都係中意猩猩,型爆!你對巧手好勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞, 實在都只係佢生得靚仔唧!

      刪除
  3. 華~張貼紙keep得好好呀~~我以前儲哥d都唔知飛哂去邊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係樣樣都KEEP到架, 實在珍藏都唔多.

      刪除
  4. 我見有人將印仔係paper art寄賣, 你都考慮下,

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地會重覆做好幾個既, 但我就唔肯咁做, 咁係咪相對要賣貴d呢? 咁樣大家又願唔願俾多d出黎呢? 如果PaperArt肯俾個地盤我擺, 我願意將全部收益捐出去.

      刪除