2014年3月6日 星期四

龍精虎猛

已經有龍馬精神啦,所以就整個龍精虎猛看下門口啦。





因為我自己都快要變成耆英啦,所以呢D精精神神既祝福語,我都好受架。



呢幾隻字,難度較高,所以雕得會小心D,相對黎講,就會造工好D。



一Take過,完全唔駛執。


只係雕時會晒時間D,但都值既。



我都想收集唔同既墨寶,去做印仔架。



如果大家有寫得一手好字既話,請你賜我墨寶,等我可以多多練習,刻出各款不同風格既印章。


2 則留言:

  1. 你真係好心機,整得好仔細呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款字體都整厭咗啦, 又要搵過其他墨寶黎玩啦.

      刪除