2014年8月21日 星期四

早餐小曲奇

買了兩盒早餐小曲奇





折實價$9.7




一盒有五包架,都幾抵。



我買咗兩款味道,蘋果肉桂




同蜜糖果仁。盒上建議食法是加奶或乳酪的,但我當零食,就咁食就可以了。




我見果仁係選用榛子,就有興趣試下。




食兩包半先抵住一個西式叉燒包既熱量。




蘋果肉桂既熱量仲低。




蘋果肉桂最有驚喜,肉桂味道不太霸道,小曲奇夠脆,尚算可口。我開了一小包,跟大家分吃,個個都鍾意呢。



俾小朋友做茶點或早點,都很合適啊!




6 則留言:

  1. 肉桂味我不太接受!喺加拿大,好多食品都加入肉桂,尤其是甜品,我多數敬而遠之!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔喜歡肉桂, 但呢款味道就好淡既, 我都接受到.

      刪除
  2. 呢個我好有興趣喎!請問响邊度買架?

    回覆刪除
  3. 我頂唔順肉桂味~~~~
    不過幾有興趣試下加奶食會點呢~~小曲奇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好怕肉桂味, 唔知點解D鬼咁鍾意, 尤其係蘋果批. 但呢款既味道就淡淡的, 唔錯架.

      刪除