2014年8月22日 星期五

咁都出到椒?

呢棵越南椒,真係估佢唔到,明明就咁剪咗落黎插水種,竟然都會開花喎。










放埋一邊咁耐,都冇乜留意佢,只係間唔中加下水,就長到花蕾出黎。







原本就係泥度種既,見佢一路路長高,都冇咩睇頭,我先剪佢落黎。







無花無假,真係同我開花呢,幾靚!







旁邊果粒亦都有反應







不斷長大







等到D雄蕊成熟,爆出花粉,就係時候同佢授粉啦。







我會用呢枝畫筆幫下手。







輕輕撥D粉出黎,然後去碰觸雌蕊。







可惜佢地開花既時候,我未必係度,所以唔一定可以授粉。







就好似另一枝丫上既小花蕾咁,睇怕都係週末先黎開架啦。








到咗星期四,另一朵又開啦。







可惜花蕊未熟







另一朵花真係等唔切啦







到咗星期五,佢D雄蕊都未爆,但第三朵花竟然開得快D。







第一朵已經謝啦,所以冇花粉可以借俾佢用。







而第三朵花呢,到咗下晝先叫做爆少少。







冇新鮮既花粉可以提供授粉,唯有由得佢謝啦。







第一朵花既花瓣雖然已經收起,但好明顯應該會結得成果既。



過完週末返公司,真係見到佢結果啦




D椒仔真係會指向天喎。


好明顯,能結果既,花瓣都冇咁快枯萎。


小辣椒每天都會長大一點點


週末開花又趕不上人工授粉的,開過後就會自動脫落。


這一隻小辣椒已頗成型,算很成功了。


終於都收成啦!


自動脫落,開了花又結了果,對得住D街坊咯!




原本在泥土中長得高高的兩棵椒,還是被我狠下心腸剪下,把多餘的葉片剝去,再插入水中養著,做擠迫戶。



希望剩下的枝幹,會在泥肚中長得更壯。

2 則留言: