2014年8月6日 星期三

Fantastic Ladies Cafe

難得可以同Bibi拍拖,梗係要搵間新野試下,俾我上網搵到呢間係荃灣大會堂既小小咖啡店。





店仔細細,座位尚算舒適,閒日人客不多,好適合同朋友walk in。



餐牌選擇都算多,豐儉由人,連素食人士都可以在此用餐。










我地比較貪心,點了兩個不同組合既晚餐。白酒煮青口、蘑菰湯




田園沙律、蒜茸包、南瓜湯




德國咸豬手配沙律菜,原本人地係跟飯或意粉既,我地估計一定食唔晒,要求俾D菜就算。最後我地係打包咗D豬手返屋企,第二日拎黎淥公仔麵食埋佢既。




意式帶子蝦仁意粉,雖然蝦仁只係雪藏貨式,但因為加咗三色椒新鮮炒出黎既,都相當有誠意。$56既套餐,我冇投訴架啦。




泡芙




凍蜂蜜水




抹茶奶茶,綠茶粉放得太多啦,有點苦澀。



套餐包一杯$20飲品,點選貴D既,補差價就得啦奶昔特飲都只係$30,即係補$10就有啦。全日免收加一,埋單$164。



黎呢度食午餐或者下午茶都唔錯架,三兩知己悠閒地在此竭竭腳,很不錯呢!




















原來屯門、元朗都有分號,有機會既,我都會去試下。









2 則留言:

  1. 價錢不太貴 ,食物質素不錯,多謝推介!

    回覆刪除