2014年8月12日 星期二

3M Nexcare 荳痘隱形貼

係書展現場意外地買咗呢樣法寶。



檔主向我推介,睇睇背頁說明,即管買一盒俾Bibi。



24粒細、12粒大,平均$1粒。



我身先士卒,用一粒試下。貼上面度,唔留心睇,係唔多覺眼既。但如果大家介意俾人知道既,就臨上床或週末先用啦。



我第二朝起身,撕開粒荳痘貼,粒暗瘡既油脂粒就好輕易按出來。洗個面,再貼粒新既,日間塊面一D都唔覺有咩唔舒服,我間中都有掂下粒貼貼,表面係乾既。晚上再移開粒貼貼,暗瘡位置已經平伏。




粒貼貼中間變成白色,應該係幫我扯走晒D油脂啦。

睇黎,呢隻貼貼都幾駛得喎!

向同事推介,醒佢囡囡幾粒,都很管用,大家如有荳痘問題,都可以考慮試下架.

6 則留言:

  1. 我記得以前用過,係幾好用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用後痘印真係好平復, 我同Bibi都覺得唔錯.

      刪除
  2. 回覆
    1. 就算你冇痘痘, 見到朋友有需要, 都介紹佢知, 好過搽咁多葯.

      刪除
  3. 但用完會有印的~我依家放棄左用~

    回覆刪除