2014年8月29日 星期五

冰皮大作戰



好多謝朋友教路,教我點整冰皮月餅。

材料同份量,可以參考呢度
綠茶紅豆冰皮月餅

入面有晒link教你做皮同餡架啦。

諗住星期四放工去雜貨鋪買開邊綠豆,點知又傻下傻下,唔記得落車,買唔到,係超市只買到D奶、粉等材料。

第二朝,一早出到中環,走去街市碰運氣,竟然買到。半斤綠豆好細包架咋,八蚊雞。我爭D改口話買一斤添架,但再諗下: 係喎煮完D豆會漲大,應該會變成好多架喎。而且人地食譜話200g,半斤都有300g架啦,有多架啦。

返公司浸定d豆,晚上咪可以即刻開工咯。


基本上開邊綠豆浸夠水就好快腍,我浸足成日,中間有換過水,一煲就腍,唔駛十分鐘。跟住收火,由得佢係煲入面焗多半粒鐘,已經想唔變沙都唔得啦。隔水隔得好既話,就唔駛炒咁耐。

即係咁上下都夠乾啦。



可以加粟粉水架啦



加完再炒多陣,好快就可以變成一糰。



以下係我實驗後既心得,同大家分享下。

我個人認為,做皮時,將所有粉簛入大碗,另一隻碗放晒d流質野同糖混合好,先逐少加入粉內攪勻,就唔會咁易起粉粒,而且會順暢好多。

至於包皮時,又有咩要注意呢?

我咁鬼懶,係唔會將d餡同皮獨立分開一份份,用保鮮紙包起先放入雪櫃既。




我係等果糰豆蓉同皮攤凍後,用膠袋分別入起佢,就咁放入雪櫃雪凍既。

要加綠茶粉入豆蓉度既話,將部份豆蓉放入保鮮袋,加啲綠茶粉入去,隔住個袋搓勻就掂,亁手淨腳。

做到包既工序咯喎,最好戴即棄手套,用個電子磅秤住分餡。我粒模咁細,只用咗7g綠豆蓉+2g紅豆(我懶,用咗日本紅豆罐頭),10g皮。加埋19g,多1g都會太多,唔平整架。

秤好一份綠豆蓉餡,我就加少少紅豆做芯,直接挪埋一團就得啦。

同樣戴住手套,用磅秤住d皮去分。
包果陣我又出術,唔戴手套啦,用保鮮紙隔住,放粉皮上去,蓋上保鮮紙,用個透明膠盒蓋去壓扁塊皮,期間可以揭開保鮮紙調整塊皮既擺位,兩野就壓到夠平。




我唔鍾意月餅上沾上太多粉,所以我只在手上抹上薄薄既糕粉,再拎起塊皮黎包,收口後,唔將舊未成形既月餅在糕粉上碌,只用另一隻手,輕輕撲少少糕粉上去,就入模啦。



我屋企係咩模都冇,只得粒食完果凍剩低既膠兜仔。雖然係細粒D,做到咪算咯。



唔熟手,做咗一粒異形出黎,主要係想試下豆蓉同皮加埋既味道係咪ok唧。



你地睇下我既皮幾咁薄,我放少咗糖,效果都唔錯。



跟住我試下加咗綠茶粉入去個餡度,再加埋紅豆蓉,仲好味d喎! 咁我唔加綠茶粉去d皮度啦,又偷懶多一步。雖然糯米粉炒過,但我唔鍾意Kitty搽咁厚粉,所以再改良一下。



睇下,係咪化淡妝好好多呢?



呢一碟,係我帶返公司俾大家食既。




中間好明顯有粒白賴晒既,就係碌過粉先入模既效果。人地Kitty 咁後生,駛鬼搽咁厚粉咩?睇下其他佳麗,都係淡妝咋,脫模後,在手上抹少少粉,再撲到月餅上就夠架啦。

因為有同事唔係綠茶既fans,所以我都專登整咗幾粒冇綠茶既。有四粒係紅豆綠豆蓉,有四粒係神秘味道,咁就要睇下邊幾個幸運兒可以食到啦!



4 則留言:

  1. 很有水準的健康冰皮月餅,一家人吃著自家月餅過中秋更温馨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣野簡簡單單, 大家都可以試做. 為咗報答朋友既教導, 我都再將呢種樂趣帶到另一個家, 同另一位朋友一齊玩, 再令佢既同事都可以開心食餅.

      刪除
  2. 自家用食得特別滿足

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗因為第一次自己搞, 要試味之後, 全部俾晒人食.

      刪除