2014年8月20日 星期三

EXP

06/07/14,又一城嘉菲熱,幾間餐廳都有嘉菲餐點供應,但我沒有去湊熱鬧。




我地一行四人,選咗溜冰場旁呢間食brunch。



先來一杯夏日果汁




我要咗芒果蘋果提子;Bibi要士多啤梨蘋果橙;另外兩位俏嬌娃要咗雜莓蘋果。



牛沖果軟殼蟹卷,皮滑,餡脆,夠清新。



帶子墨汁意粉,如果唔怕肥既話,我愛死佢啦! 蟹子加白汁,真係好好味啊!



海鮮炒飯,意想不到的少油,根本就係中式既瑤柱蛋白帶子炒飯! 估唔到呢類餐廳都會做得咁好。



招牌薄餅,巴馬火腿加脆脆餅底,好食。唯一要投訢既係佢切到到餅好唔平均,大細超咁。埋單$500有找,唔算貴啦。



商場內有好幾處都有嘉菲擺設既場景



我唔係嘉菲迷,就係咁意影一處俾大家睇下啦。






4 則留言: