2014年8月27日 星期三

月餅大會2014

16/8/2014(星期六),擇咗個好日子去打攪人地玩整月餅。點解揀咁早? 唔早D既話,容乜易家家戶戶都有月餅,鬼得閒食我整果D咩? 我人生第一個食得既月餅呀!

呢D係冰皮月餅既皮,我地原本係整四式冰皮既,點知蝦碌咗,咪咪麼麼搞得太晏,只做咗三式: 紅豆綠茶、紫薯同奶皇。




呢度有部份月餅模,我加碼訂咗個"溫暖牌",點知去到仲有意外收穫,竟然有埋我姨甥仔同姪仔個名,認真有緣呀!



後尾我先知原來仲有公仔餅模,咁我呢D做野冇黎正經既人咯喎,仲唔轉軚咩?



當隻Angry Bird啤到出黎既一刻,真係好開心呀!



呢八粒珍品就係我整既。



呢D係同學仔既,用晒禮盒。



睇得又食得!



至於奶皇咯喎,我地就預備咗咸蛋黃做心,要先蒸熟。



同時間就整定D奶皇餡。



原來要蒸架! 蒸完又要炒下,跟住攤凍又要雪實咗先用得。



跟住又要搓皮,都係要搓完再雪實咗先用得。因為會搞到一手都係,所以冇影相啦。

大家一睇就知,最頂果行係我既。





幸福係人人都想有既,所以同學仔整得比較多。



包完又要雪返硬去定型,先可以入爐。



中途又要髤少少蛋漿,再焗,等佢有少少色。



我地專登唔髤糖啦,費事整到個餅痴立立。白D就白D啦。



呢個月餅仔,將會在我姪仔生日果日出場,等佢高興下。連生日蛋糕都要讓路,等佢睇完呢個餅先准出場。



之後我仲整埋叮噹、哈囉媽咪同米奇。因為米奇實在太難搞啦,所以我只做了一個。



睇下同學仔既盛況!




我一共帶走咗26個奶皇月,原本朋友話我地做得唔滿意既,就拎落去俾管理員食。



但係我話: 就算係刀疤憤怒鳥,同縐皮哈囉媽咪,都一樣咁有內涵,所以我只放棄咗一隻實驗版Kitty。



由早上十點,搞到晚上八點,都好攰啦。Call車打道回府,好彩仲趕到大小不良未刷牙,兩個人食咗兩個奶皇月同一個冰皮。其餘既分開兩日,送晒俾大家同請晒同事食,皆大歡喜!

好多謝主人家既好客,更感激佢為大家做咗咁多事前準備功夫。呢一日雖然好忙碌、好攰,但真係好開心,好滿足。

好感激你俾個咁好既體驗我,仲有豆豆咁親我,同埋你家中兩個王子都咁得人鍾意,佢地會好快大架啦,到時你就有兩個俊男保護你架啦!

6 則留言:

  1. 自家出品,健康好多! 賣相唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要好玩, 其實我只食過一啖, 都幾好味. 咋一聲就分晒俾人.

      刪除
  2. 好靚呀整得!!!!!呢個中秋禮物真係有心思!!
    原來奶皇月餅要咁花心思!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家見到都相當受落, 正所謂唔食得都睇得吖嘛, 何況仲幾好味添!
      奶皇月賣得貴都有道理既, 但又未至於要搞到天價咯.

      刪除