2014年8月1日 星期五

台灣果占

文華酒店既玫瑰果醬,弛名中外。今次Bibi外遊,都見到有玫瑰花瓣醬賣,就買返樽黎試下。




呢間字號都出咗好多果醬,所以Bibi都有買返少少。



咁大樽野,啪晒都係幾百卡。



試過了,也不外如是。我沒嚐過文華的,不能作比較。但我肯定這不是我那杯茶。




呢樽係柑橘蜜,Bibi問我係咪想要? 我地仲有蜜糖未食晒,都係留返送俾你D朋友仔啦。



百份百天然蜂蜜,佢地梗係專採柑橘花架啦。



呢樽都幾特別,春天之味。



咁鬼大粒核既?原來春天盛產百香果、菠蘿同蘋果。




呢個組合又幾得意,但我冇乜果醬癮,好怕太甜既野。

4 則留言: