2014年7月31日 星期四

Say it on Chocolate?

這是送給我的手信



包裝精美的一小盒朱古力


一盒三件,名叫Say it on Chocolate


小羊就是這品牌的標誌。


誰知打開,我真係服得佢好緊要! 朱古力上面係冇字既! 就好似一個大大既騙局,只得盒面的"I 服了 U",連朱古力的味道也是C-級別,死未!?

5 則留言:

  1. 哈哈!話明我(I)服了你(U)!問你服未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直係騙案呀, 我情願佢係入面放其他東東啦.

      刪除
  2. 呢個牌子不嬲都係賣搞野包裝~內裏的從來不重要

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我咪中伏咯..... 食慣好野,諗住佢一包得三塊,應該會好食架,點知唔係。咁都算啦,塊朱古力係咩公仔都冇既,連字條都冇張架.

      刪除
  3. 包裝好得意呀,估唔到內裡咁....................

    回覆刪除