2014年7月29日 星期二

晚餐@ Rustico

Bibi路過長沙灣,見D2 Place地下開了一間西班牙餐廳,提議黎呢度試下。


咁我就放工同佢黎呢度拍拖拖啦。


佈置好warm既小餐館,櫃頂仲有小鵝在偷看我們呢!


OPEN KITCHEN,可以見到廚師在努力為大家服務。


可能是新開張,一切東西都光亮整潔。


先來一客兩件蕃茄包


芒果汁鯷魚小多士


侍應撤走餐盤時,會即時給你換上新餐碟,很細心的服務呢。


西班牙海鮮飯,呢度既碟頭比較細,大家可以多點幾樣東西嚐嚐。


原本打算留肚吃甜品的,怎知Bibi說仍餓著呢,哪就再點一客炸蟹肉薯餅,意想不到的好吃,大家要小心燙啊。


甜品時間


Bibi的焗香草酥皮卷伴紅莓汁,好精緻的賣想,薄薄的糖玻璃罩蓋著小小果子,紅莓汁甜甜的,配上微酸的小果子,很平衡。


我呢,早就覬覦那款招牌Tiramisu,附小瓶沾醬,一邊用小匙伴著吃。


分了一半給Bibi,但結帳後她仍嚷著有點餓,下回都是到份量大一點的餐廳進餐吧。



8 則留言:

  1. 炸蟹肉薯餅同tiramisu都好吸引~~ *v*

    回覆刪除
  2. 餐具好精緻同有特色! 價錢不會便宜,去這間餐廳,我相信是一次起,兩次止!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實對西班牙菜冇乜認知架咋, 旨在搵個地方拍下拖, Bibi開始大啦, 我想以試新菜式既方法, 多D進行親子活動, 都算係兩母女間既浪漫呀.

      刪除
  3. 你真係好媽媽喇~~~
    咁D野食又真係細左少少既.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 同你去食既話, 就要叫多幾碟或者再去下一場先得啦! ;P

      刪除
  4. 哈哈,可是少吃多滋味

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係, 但食埋甜品, 我就夠飽啦.

      刪除