2014年7月15日 星期二

夏日涼浸浸法寶- 鋰電風扇

爸爸既朋友極力推介佢用呢種風扇仔,事關一要停車熄匙,佢就會出動呢D風扇仔黎抖涼。



入面係用儲電磁既,但呢舊電芯比我地用開既筆芯電大。




佢既風力都幾猛架,叉夠電既話,持續用最強勁風力都可以維持約一個鐘。如果慳D用弱風既話就可以三粒鐘啦。



於是爸爸就走去鴨寮街買返部返黎試下。





佢揀咗藍色



$70,雖然唔算平,但真係幾涼爽。



同我地用開果D弱雞手提式風扇仔比,真係差得太遠啦,風力強好多




  
呢D風扇仔都有幾款型號既,外型就好膠下,顏色就得黑、白、紅、藍,唔會點型仔。



唔算太細部,圓型部份似一個西柚咁大。




佢有一大優點,就係用USB線叉電既,即係如果你地拎埋手提叉電器出街既話,就唔駛再怕熱啦。係屋企/公司既話,插住電腦都可以叉到電。



除咗三段風力,仲可以當電筒用(見唔見側邊有個燈膽既物體?)。我地試過叉滿電後,長開一小時強風至電力不能驅動風扇,再轉開電筒,開足幾小時,燈仍未滅。




說明書:


我地買既係F95B,你地可以係呢度睇到佢既規格。




4 則留言:

  1. 呢把風扇睇起上嚟幾的式!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以咁既風力, 算細把架啦. 拎去行山, 正呀!

      刪除
  2. 咁買番個幾好呀~~~岩哂佢用呀~~~停車熄匙哥時又真係幾難頂....

    回覆刪除