2014年7月3日 星期四

紅十字會捐血頒獎禮

爸爸上個財政年度累積捐血五十次,所以今年紅十字會捐血頒獎禮就有佢份啦。




紅十字會舉辦大型活動真有一手,由登記、進場、入座以及其後所有流程,都順暢非常。



設宴九龍展貿中心,筵開百席都冇問題。






原來捐血記錄保持者累積咗成525次,厲害、厲害。



我地被分配到第56號檯。



請柬上話典禮在早上十一點舉行,我地九點幾食咗早餐。冇諗過會係正式既宴席,我見到張菜譜就飽啦。心諗: 唔係啦掛?又食!




好彩一輪表演項目、分享、演說及頒獎等,都花咗好多時間,到正式開席時,已經係一點幾啦。相信未食早餐就過黎既朋友,都應該肚餓啦。檯面有花生同朱古力,大家都可以食少少野頂住先。



呢個就係爸爸既獎章,同埋紀念品,散字包。



素餃、燒賣、糯米卷。我只吃了素餃。



叉燒酥、春卷仔



海皇羮,呢個我有食。



呢碟既蝦出奇地大,大家都可以食到幾隻。



炸花枝丸又係爭D食唔晒,有碟瑤柱西蘭花我冇影到。



雞當然又食剩啦,上到伊麵果陣,已經得返一半人。



我最欣賞紅豆沙,夠熱又唔太甜。但上菜果位侍應,見走咗幾個,畢咗八碗,就將剩低既全部轍走。奇!




飯後,大家留係現場,用大會提供既各式道具拍照留念,我係爸爸既御用攝影師,影咗幾幅佢好滿意既靚仔相,終於都搞到成三點幾先走呀。

4 則留言:

  1. 我早幾年前在理大領取紀念章是下午茶自助餐,看來你先生這次豐富很多,而且當年沒有邀請捐血者另一半出席,我有朋友的先生也出席你這次100次捐血領取紀念章活動,明年我會出席領取75次紀念章,捐血的朋友們繼續加油啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你地下次記住去啦, 都算係一個幾好既體驗黎.

      刪除
  2. 捐咗50次,勁呀! (≧∇≦)
    呢日d食物都ok喎,尤其脆口嗰幾碟,似乎好好味~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就肚飽飯有砂, 係咁意食下. 最欣賞碗紅豆沙.

      刪除