2014年7月7日 星期一

晚餐@大中華飯店

我想食呢間好耐架啦,但一路都未有機會。


今次有人生日,又有人提議,梗係老虎蟹即刻和議啦。


呢間店好似大排檔咁款既,唔好預有咩好環境同招呼,但就有瓦遮頭既,叫做有空調又唔多涼咁咯,最好就天氣涼先黎食。要自己寫菜單,想飲啤酒汽水既話,唔該自己出去外面士多買。


招牌菜,黑椒咸豬手,幾乎檯檯都有點:好腍既。


冰鎮墨魚,切得薄,所以好似食極都食唔晒。


竹笙上湯菜心苗,呢款好正。


冰鎮四蔬,其實有五款,夏天去食就幾好既。


腐竹豬肚湯,呢味麻麻,我唔建議你地點。


清蒸花蛤,慳水慳力,只係加碟醬俾你就搞掂。


豉椒炒蟶子,都幾辣下。


蒜蓉蒸開邊蝦,呢度係一斤。

呢餐好抵食,唔計飲品同甜品,只係$920。

後尾我地又叫埋甜品,我原本都諗住唔食架啦,點知佢有樣叫芒果腸粉,我又未見識過,又想試下。

楊枝甘露芒果沙冰,我試咗一啖,好味!


宇治金時沙冰 


芒果涼粉 


我既芒果腸粉,原來椰汁外皮咁薄咁滑溜,包住麻雀咁厚既芒果件,加埋忌廉同芒果汁,正!另一位既火龍果涼粉。


甜品索價亦不高,但材料相當唔錯,廿零蚊有一款,刨冰就四十幾。比起一款甜品店,算係又平又靚啦。

10 則留言:

  1. 你講得啱,個豬肚湯無咗種奶白色,煲得明顯唔夠火喉!冰鎮四疏同埋清蒸花蛤我覺得一般般,但其他菜式就睇嚟唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食冰鎮四蔬不如食多個上湯菜心苗.

      刪除
  2. 長沙灣這間嗎?
    之前電視介紹這店黑椒咸豬手真的枱枱點.

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講, 係好腍, 但又未至於超好食. 其實可以食過第樣.

      刪除