2014年7月30日 星期三

天時暑熱遊水塘

一個星期六,同爸爸一早起身去行城門水塘行下。




坐巴士去荃灣,再轉$4.9小巴,唔駛15分鐘就到啦。




呢日大至天晴, 間中
有驟雨,所以水塘都不斷有水湧入。



呢一片地衣長得好好,顯示這一帶污染程度較低。




時雨時晴,另有一番風景。




間中陽光普照,大家都汗流浹背。




我有帶遮,亦有帶超,所以冇有怕。




只差沒有見著彩虹。





原來這兒可以遠眺獅子山



途中少不免會遇到這些路霸,大家千萬別在牠們面前開背包,取物件,亦不要拿著背心袋之類既東東走過,否則被搶事少,有身體接觸事大,醒你一個咸馬騮手印就夠你臭一大輪啦。




牠們三五成群的,我連水也不敢拎出來飲,真怕牠會來摸我一把呢! (因為我曾在金山郊野公園見過有遊人遇到有呢種悲劇)




如斯暑熱,裏裏外外都濕透,好彩有部勁力風扇傍身,暑氣大減。




爸爸: 好多蚊呀,行埋D啦。

你估佢真係咁好心呀? 去完之後,佢一粒蚊爛都冇呀,我呢....你地睇下:



係隻無名指度針咗一下,腫到隻戒指都爭D除唔甩呀!

2 則留言:

  1. 哈哈!尖東由強國人佔領,而郊野公園就由馬騮佔領!

    回覆刪除