2014年7月14日 星期一

我和反斗車王有個約會@公仔飯斗教室

同另一對母子組團,一齊黎呢度進行親子活動。




加太老師一見到Bibi,就話: 女仔黎喎,點解會揀反斗車王架?


原本配菜有日式漢堡扒既,因為我唔食牛肉,就打算改日式咖哩,但後尾又變成反斗車王意粉啦。

雞尾腸、獅子狗魚卷、蟹柳、紫菜、雜豆、芝士、沙律醬、吞拿魚、雞蛋等等,就係用黎扮靚架啦。







今次會做一份車車三文治、同車車飯盒。



首先做麥包三文治,我隻大板牙夠晒大隻。



車頭燈同眼我都要同人地唔同,所以冇跟足原著。包包既餡既吞拿魚碎蛋黎。



呢兩架車車,就係我同Bibi各自做出黎架啦。



每架車都有自己風格,朋友剪壞咗塊包,好彩我夠慳家,未用既部份可以俾佢再黎過。



跟住做車車飯糰,用保鮮紙包好舊飯,定型。外圍既紅色其實係蟹柳黎既。



先將鋪咗蟹柳既飯糰放入盒,用芝士、紫菜、青瓜等做咗車身式樣,煮咗D茄汁煙肉雜豆意粉,用紙兜將佢地隔開咁放入去一角。再加西蘭花去填虛位,加半條星星腸仔。



做隻肥咀企鵝,再加多D西蘭花同芝士做裝飾,就完工啦。



一個二個都做得似模似樣架。剩咗既芝士唔好晒,可以整D花仔同星星做裝飾。



呢盒係Bibi既,佢隻企鵝係扁咀既。



早知我都加返條線係佢咀上啦。



你睇佢幾貪心,畢咗幾多意粉!




Bibi盒飯我拎咗返去俾爸爸做晚餐,叮完之後,芝士溶咗,眼仔都走晒位。我驚死唔夠餸,仲走去煎花蛤蔥花蛋餅俾爸爸,點知其實都好夠食架啦。

我呢,就食咗份車車三文治做晚餐,留返盒飯第二日拎返公司食。

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 冇黎正經既野, 就最啱我玩啦.

      刪除
  2. 好得意呀~~~~整得好靚呀~~~
    但會唔會浪費切出黎既野??(多左哥d)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你估會多咗D咩出黎?蟹柳膽我加埋青瓜同沙律醬包咗紫菜食咗, 芝士同包皮加埋剩低既吞拿魚碎魚趙埋, 煮多咗既反斗車王意粉就兩個細既順口食晒.
      咁仲有咩剩呢?

      刪除
  3. 回覆
    1. 幾好玩架, 你都整俾佢地食下啦.

      刪除
  4. 好有心意,整得好似呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你間中整下, 等大爺仔有驚喜都好.

      刪除