2014年7月18日 星期五

Dinner @ 日航酒店咖啡室 (Café Serena)

約咗爸爸果串燒三兄弟黎呢度食晚餐




自助餐黎講,我都唔預會有咩驚喜架啦,呢度既熱盆算唔錯喎。胃納有限,印度咖哩,我只食咗一粒薯仔咋。



巴馬火腿配蜜瓜、芝士等,算唔錯。


日式小冷盆,我只用眼睛掃視一下就算。


魚生櫃果位工作人員,你唔限住佢俾兩三片,佢就一次過俾好多你。


壽司、焗蠔同長腳蟹等,我都冇興趣食。


平日我都仲會食片煙三文魚既,今日就連沙律都冇掂過。


甜品櫃返而精彩,菠蘿正!


放入雪櫃保溫,食得安心又唔怕有塵。


鐵板區既蝦球都幾好食,我食咗兩隻。


魚生食咗兩碟,湯飲咗兩碗,好可惜麵包得一條法包係度,由得人自己切,又冇得烘熱,罷食。


全場我最欣賞咖哩區既白飯,我要咗少少拌食斑球。


有哈仔雪糕,算係咁啦,我食咗三樣甜品,栗子卷都幾好,夠晒多栗子蓉,熱情果甜品杯有少少酸味,味道平衡。


6 則留言:

  1. 哈哈!做你生意都唔錯喎,食咁少野!

    回覆刪除
  2. 你真係食好少野喎...但就咁睇我覺得幾唔錯呀d野食~

    回覆刪除
    回覆
    1. 擦得既人,就會覺得好多野食既。

      刪除
  3. 幾年前去過一次, 覺得好少野食, 而家又好似多左好多野食咁喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好似結婚之後都冇踏足過長洲啦。

      刪除