2014年7月24日 星期四

Happy Birthday of Old 4 2014

仲記唔記得我早輪做既呢D豬仔卡? 我自己本身就幾鍾意佢架,所以好滿意呢個印仔。而且油完顏色之後既效果都唔錯,就更加珍惜佢啦。



今次我想將佢變得豪華D,就著手同佢化下妝啦。




呢件新衫唔錯掛? 加埋卡底同我既墨寶,就成為一張見得下人既生日卡啦。



當然啦,小禮物都要整份既,呢個心形玫瑰蛋糕唔知家姐鍾唔鍾意呢?



我論論盡盡把好晒先記得冇影相,跟住又要拆返出黎影過。




你地覺得點呀? 正唔正呀?

P.S. 若大家有興趣參觀我製作的其他印章,可看這兒 

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 喜歡呢D東東既人其實好多, 年齡層都好廣, 上至婆婆, 下至少女, 都咁受歡迎架!

      刪除
  2. 回覆
    1. 一個二個都升呢啦,可能遲下要一人送把放大鏡先睇到。

      刪除