2014年7月25日 星期五

逛書展2014

雖然今年書展,拎住首兩日日場正價入場券票尾,可以在週末三晚免費入場一次,但我地都係買全票入場。





我地主要都係去睇文具既



見到咁多卡通造型,咪影下咯。



第一次逛夜場,佢開到十二點,放工食完下午茶先坐巴士去都唔遲。



入場時已經過咗七點,條龍排到天橋底。



我一早講好,如果打蛇餅就唔去啦。但好快就順利入場,話就話多人咋,但個場咁大,你睇我仲可以咁輕鬆影到冇乜人,就知都算行得舒服啦。



3M既檔,膠布抵買。



小新都有專門一檔



我地唔會買,睇下就算。



但呢個飾品都幾靚。



都係平版會靚過立體。



日本館既TAMA站長



呢幅係佢既真身體



相信佢係日本都好紅,車身都會髤上佢既卡通造型。



我地唔算留得太耐,行完文儀用品,去一去兒童王國,再去主場行一陣就閃啦。



出到黎都只係9:43pm,咁啱有961就開,即跳上車。



除咗買咗幾枝好寫既筆之外,我買咗呢個圓角PUNCH($20)



爸爸用十蚊買咗呢本書



呢款膠布$20,好用架,好薄好貼,撕起時又冇咁痛。



新產品,用黎貼暗瘡既。



透明膠貼($15),我用黎將蛋糕粘實既。



購物滿$20就有枝筆送,我地買咗兩包膠貼,所以都有。



天道書屋既匙扣,我覺得佢地好過癮,所以買。



思高雙面膠紙,叫做係名牌,$4就買一卷啦。



今年係我生平第二年逛書展,冇咩特別驚喜。上年買$10一大餅既3mm雙面膠紙,今年唔覺有。唯一一檔賣同類產品既2mm就要$15,粗d既就$35、$45。咁我就唔買住啦,等我用晒先再買啦。

8 則留言:

  1. 哈哈!書展有咁多膠紙賣,又幾得意喎!照計膠紙同書唔應該屬於同一類!

    回覆刪除
    回覆
    1. 文儀用品吖麻, 我最鍾意睇呢D.

      刪除
  2. 我都好鐘意3m膠布架~不過我係買彩色哥隻~
    暗瘡貼有好耐架喇~不過我覺得麻麻~因為用後有印的

    回覆刪除
    回覆
    1. 用後有印? 咁你應該係唔多膠得既皮膚啦, 我都有分俾同事個女用, 佢都好得.

      刪除
  3. 今年想去, 最後冇, 睇你個卜當去左啦.
    我之前去大陸買左好多牛皮膠紙, 雙面膠紙, foam tape, 好抵架.

    回覆刪除
  4. 食完tea先入去輕鬆好多~~ ^^
    我住得遠,所以年年都晨咁早過海,貪佢12點前有得10蚊入場,但又要食飽先入得去(場內嘢食貴),搞到一朝早已經好頻撲~~ ^^!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 十點開場, 十二點前入有得四折收費, 其實好抵.

      刪除