2014年7月2日 星期三

野生葡萄籽速遞

這是一位小妹子送我的驚喜,由台灣速遞到香港,充滿心意呢! 當我拆郵包時,都唔覺得有咩特別,但一打開個蓋,成個茶房都香晒!






據產品說明: 葡萄(籽)含有95%的原花青素,被譽為『皮膚的保養品』。這是鮮採的台灣彰化二林鎮葡萄,連皮帶籽帶果肉以古法釀造而成。而入面的(籽)已研磨成小粒,方便大家享用整顆葡萄(籽)的營養,確保營養不流失。





我習慣留意食物標籤,原來主要成份只是新鮮葡萄及寡糖。




寡糖? 咩黎架?上網去維基百科查下先。


根據營養專家們及許多醫學研究都發現:寡糖有類似水溶性膳食纖維的功能,能促進腸蠕動,改善便秘、腹瀉等問題。原因是典型的寡糖,人體小腸無法消化,會原封不動流到大腸,讓大腸有益菌利用,因而改變腸道生態,使人體消化道菌叢生態正常化,並增加有益菌數,幫助改善腸的正常消化及運動,減少毒素吸收、預防腸癌腸炎等的發生率,且能改善血脂肪。
雖然寡醣甜甜的,但因為分子較大,細菌不容易分解利用,所以不會引起蛀牙。而且因為寡糖是難消化性,攝取後血糖值不會增高,對於糖尿病患及怕胖又想吃甜者可適量攝取。
不過吃太多易引起腹脹、腹瀉等不適,一天建議約十四至廿八公克較適當。

咦,咁咪唔會致肥咯!



乜呢D產品都買埋保險既,即係如果有人食咗出事,都有得賠呀?





我咁博愛,相請不如偶遇,各位同事都嚐一嚐,Cheers!



https://yufa585.com.tw/

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 係, 我地基本上全部人都係沖黎飲, 好鬼正!

      刪除
  2. 又學到新知識:寡糖! 凡事有兩面睇, 照睇寡糖有優點亦有缺點!

    回覆刪除
    回覆
    1. 實質就食乜都唔好過量, 間中調劑下生活就唔錯啦.

      刪除