2014年9月8日 星期一

月餅再作戰2014

奉命去買咸蛋黃,一早出中環碰運氣,上到嘉咸街頂,終於搵到間雜貨鋪,佢只得呢款扁扁既蛋黃,我買完兩包先覺得瀨野,好似要圓球形架喎!




覺得自己衰咗,都係唔好監硬用,放工再返屯門搵,好彩俾我搵到,再買過兩包。咁原本果兩包點? 唯有一包俾人,一包自己慢慢食咯。




好開心,我第二次黎做阿茂,人地仲俾我帶埋Bibi黎,成功進行親子活動。



今次我用多咗呢個模,咁實在係溫暖牌嘛。



呢堆就係我同Bibi攜手合作既奶皇月啦!



我地今次都有做冰皮,仲係四式添: 奶皇、紅茶綠茶、朱古力脆脆同埋紫薯。



雖然Bibi整到好多畸晒形,但都仲有D係好成功既。



呢D就係我地既成果啦!



我留返兩件佢既代表作,等佢第日食,其餘既就拎走晒。



送咗半打冰皮同半打奶皇俾舅母,又分咗幾粒俾我既好朋友,剩返呢兩碟,就俾各位同事食啦。



一件月餅分四份,手快有,手慢冇,小吃多滋味啊!



祝大家中秋節快樂!

6 則留言:

  1. 扁扁既蛋黃我買過一次,發覺唔漏油唔好吃!
    吃著DIY冰皮月餅賞月,特別温馨愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D月餅, 未有耐中秋, 上星期已經俾大家消滅晒啦!

      刪除
  2. 中秋節快樂!
    溫暖牌個模真係好特別好攪笑呢 ~~ 嘻 (´ψψ`●)

    回覆刪除
  3. 好靚呀!邊樹有得學呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係朋友既屋企黎, 我地去玩架咋.

      刪除