2014年9月29日 星期一

令人失望的August Cafe八月天

呢間August Café如果唔係做團購,我一定唔會搵到黎呢度食。




價錢唔係太貴,亦想同Bibi嘗下唔同口味既菜式,所以就買黎試下。



主菜要在當日預早在電話上確認,咁我唔食牛既,基本上都唔駛揀啦。



又話甜品有得揀既? 但佢地話你地今晚既甜品係火焰雪山。



見佢離地鐵站唔太遠,我都有信心去到既。



又話食材如何如何,但實情真係差得太遠。



我知道要俾加一服務費,可能我買過太多團購餐啦,冇留意呢度竟然係加咗 "/位"!!! 咁即係變相價錢再高D(四人餐就要俾$144架啦!)。我原以為係$268+$27兩位用,即係除開$147.5,晚餐係百五蚊以內,係可以接受既。但依家要付$54服務費,就有取巧之嫌。




算,係我自己大意,我逗留期間,現場人客小貓三隻,實在都幾難維持,俾夠你$60又點話。







一坐落就俾咗樽加咗半片檸檬既清水我地,印象都唔錯既




頭盤: 水牛芝士車厘茄(正常,唔通就咁切開粒蕃茄加D欖油都出事咩?)、英式烤腸(正常)、欖油香蒜蔬地海蝦(蝦頭都變黑啦,即係急凍之前已經不新鮮或之後處理有問題)、輕煎吞拿魚沙律(塊魚一D調味都冇既,就當清淡啦);





蘑菰湯;以打碎菰磨煮成,可以,麵包亦脆。





香煎太平洋虎蝦及藍貝配香欖忌廉汁;縱使用咗忌廉汁去掩蓋,都蓋不住蝦的不新鮮,連蝦頭都甩甩離,其實佢既尺碼同基圍蝦咁上下大架咋,而藍貝(即青口)三隻,肉身只有五香蠶豆咁大粒,我地係超市買廿零蚊一大包既外國進口青口比佢起碼大三倍,仲要有砂。反而配菜及墊底既薯蓉係好食既。





焗釀珍寶法國大蘑菰釀黑松露配意大利飯;呢碟認真蝦我地唔識野啦,首先所謂 "
珍寶法國大蘑菰" 只得半隻,菰傘已經打開晒既?乜唔係應該向內彎既咩?跟住當然係冇"釀"同"焗"呢回事啦!同佢宣傳既圖片出入差天共地。




唯一似樣既,係甜品火焰雪山;




侍應會將燈光調暗,讓大家看到火焰效果。



咖啡或茶,我地要咗西洋菜蜜同咖啡,但杯咖啡冇乜味既。



俾埋佢地既餐牌大家睇下,以廠廈食店來看,咁既食材質素,收取呢個價錢,真係好難會有回頭客。拎住三百幾蚊,去Rustico一定好得多。










呢次係一個好令人失望既團購餐,徹徹底底既失敗,不單做不到宣傳效果,亦不會有回頭客,試問生意如何守下去呢?

2 則留言:

  1. 食物同價錢無一可取,唯一可取的,是給了你一個寫網帖的題材!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係廠廈要殺出一條血路,殊不容易,既然拎到資金出黎,就要做好佢,做得團購,就係要打響個名,想靠口碑、有回頭客。佢地咁做,係自己倒自己米,叫人點幫佢呢?

      刪除