2014年9月17日 星期三

美好的一天由早餐開始 - Cafe Landmark

雖然成日經過,我一路都冇幫襯,無啦啦又冇諗過去呢度食野。





好友相邀,同我來個早餐聚,一於奉陪。




呢度既早餐,同集團式既茶記比,只係貴一倍多D,其實都相當親民。




最貴果份早餐,只係百四蚊,有埋餐飲、果汁、多士果醬等,一D都唔貴。




我地點咗紅蘿蔔汁同橙汁,咖啡都係無限添飲既,一D都冇欺場。




檯面預早放咗蜜糖、橙皮占同士多啤梨占。




俾你塗多士食既。



朋友點既煎蛋白配煙三文魚




我要煎魚柳配木瓜,塊魚真係相當好味。




坐咗成粒鐘,過咗個開心愉快既早晨,跟住返上公司搏殺。



兩份早餐,連加一都唔駛$250,我相當滿意。諗起上次同朋友去斗記飲茶,呢度真係平得多啦!


以後同Bibi拍拖又多個好地方啦。

4 則留言:

  1. 一分錢一分貨,食物質量同環境都唔錯!但食個早餐要過百銀,對我來說偏貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但有時食貴D既晚餐,質素都冇乜保證。

      刪除
  2. 我就話這個價錢一般打工仔未必食得起,雖然質數不錯,如果我有時間嘅話,我寧願自己去煮,同時更可以吃到更好更健康的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,所以我都只係第一次幫趁佢。有時當獎勵下自己,放肆下,都OK既。

      刪除