2014年9月12日 星期五

Strawberry milk and white chocolate + breakfast biscuits + Khong Guan Sultana Biscuits = 759購物樂

趁住食晏時間去濕平,竟然有康元餅乾! 好開心,係呢度買一定比超市新鮮,而且佢地已經好少係超市上架,仲咁齊全添。可惜冇我好懷念既安樂梳(一種好厚既梳打餅),佢雖然樣子醜陋,但真係好好食架。或者依家D人唔多識欣賞,所以就算有呢個品牌上架,都多數唔會有安樂梳。

有我喜歡既提子餅(@$7.7),都已經好唔錯,即刻執兩包先。




之前買咗早餐小曲奇,我都係食一包做早餐既,可惜已經賣晒。見到有呢D新既早餐餅乾(@$9.6),又買黎試下。好似有四款口味,我冇買紅梅,驚會好甜。

香橙乾果


 

朱古力


 

蜜糖果仁


 

貪佢冇防腐劑同人造色素



 話晒都係五穀製品,高纖。


雖然唔肚餓,都忍唔住下晝開黎試下,一盒四包,每包四塊,質感算唔錯,亦唔太甜,有香橙味,亦食到少少韌既乾果,係B+產品黎。



跟住開埋呢盒士多啤梨牛奶白朱古力(@$7),其實我對白朱古力一D好感都冇,但見佢咁既組合,又想體驗下。哎吔...... 講起,我好似早輪開咗盒朱古力未食晒喎......



白朱古力竟然佔四成



開出黎都幾大粒,好似粒扁扁地既麥提莎。



最外面係好似聰明豆既糖衣,跟住係朱古力,最裏面係牛奶糖。真係估佢唔到,仲以為入面全部係朱古力添。



呢張就係我既購物收據,咁我又點止買上面咁少野吖,仲買埋蝦餅同烏冬添。



有折係買得開心D既!所以後來我又再掃多四盒餅,懶得去買早餐既話,就食佢啦。



4 則留言:

  1. 回覆
    1. 都未既,只係鍾意試新野。有時買咗返黎,食一角仔,感受下,全部分晒俾人食。如果唔係,我實變豬都得啦。

      刪除