2014年9月18日 星期四

黑糖話梅

爸爸的大嫂請我吃過這款糖果,大大改觀了我對話梅糖的印象。




一試難忘,嬸嬸聽說我愛吃,即日就給我買來了。




我這麼博愛,定會跟大家分享,所以不消半日,已所餘無幾。


到旺角吃飯,繞道花園街,在小檔買了兩磅,回公司又可以做大豪客了!



就這樣,買一款糖果竟然花了$140,都覺得自己有點過份。

6 則留言:

  1. 我都唔鍾意食話梅,但這款黑糖的可能會啱食^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款會推翻你之前對黑糖以及話梅既睇法, 味道幾平衡, 真係唔差架.

      刪除
  2. 依家乜都貴,$140兩磅唔算貴架喇!

    回覆刪除
  3. 話梅好食.黑糖話梅未食過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你要試下, 市面有好個牌子, 呢隻最正.

      刪除