2014年9月22日 星期一

仁者壽

仁者壽,出自孔子家語。意思是: 心地仁厚的人比較長壽。

曾經見過家姐寫過呢幾隻字,但一直冇太大幹勁落手。





忽然有一天,這幾隻字又影入眼簾,覺得蠻有感覺的,就寫下來了。



花了超過個半鐘,終於雕好。



仲以為自己一take過



點知壽字個勾未雕空。



硬食一刀,因為已經冇旁邊的橡皮扶持,所以不好用力,又削很狠了點



小瑕疵只有我自己知



放個大特寫,大家亦未必會察覺得到。




看來也不賴啊!

6 則留言:

  1. 很不錯呢...我嘗試雕過.但總是雕得很..........故我現在沒再雕.免得浪費橡皮檫..

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢輪真係多咗人俾橡皮我玩。

      刪除
  2. 回覆
    1. 因為就算有咩冬瓜豆腐,你地都以為我係專登架麻!

      刪除
    2. 我唔通老花,我睇過好多次都看不出有甚麼不同,只是有些線條像粗咗?

      刪除
    3. 粗左幼左反而係蓋印上墨同力度問題,呢啲就係做書法章既好處,衰左都唔覺。

      刪除