2014年9月5日 星期五

夢想

寫夢想,真係唔易。




家姐越洋同我寫咗好多次












我再組合一下,再修改咗好多次,先誕生。




佢話個想字太弱,要增肥,得! 即改。




改得多,鉛筆痕會化,又要斷估冇痛苦。




我初初仲以為夢字上面果兩點唔小心削多咗,嚇到我死死下,好彩只係一場虛驚。




真係唔願再寫過、印過、雕過,就算只係雕咗一個字,要我重雕我都唔想。好彩我即時印下上面果部份,證實冇事咋,如果唔係真係會好down。




我既夢想要秀氣D既,所以"想"入面既"目"我略為改動。




下面呢個凸字效果可能太光,大家會睇唔清,而且放得咁大,好似好粗咁,但實物睇係唔會覺得咁粗既。




睇下係咪:



6 則留言:

  1. 哈哈!你都好個多夢想喎!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都有夢想架, 有一D都實現咗, 而新果D或者都可以實現既.

      刪除
  3. 夢想.總是好難實現.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就要睇你個夢想係咪實際可行架啦.

      刪除