2014年9月23日 星期二

Dinner @ Ant One 一品螞蟻

呢間係爸爸提議黎既,佢約咗人係葵芳地鐵交收太陽鏡,咁我地就一齊黎呢度食晚餐啦。




我好少黎呢頭,所以都花咗少少時間先搵到間野。




Bibi一早就黎咗攞位啦。



呢度似乎出名食鐵板餐




其實我唔係好肚餓架咋



散吃同叫套餐差不多價錢















所以都係叫咗三個餐,反正我有餐盒係度,大不了就打包啦。



餐湯夠熱,包亦軟熟。




爸爸既咸豬手



我既黑豚豬扒煙肉露筍卷



Bibi既帶子煙肉卷雞扒,果粒帶子蚊型既(直徑都有一毫子咁大掛?),仲要得半粒,似乎過分咗D,同佢餐牌既圖片差得太遠啦。塊雞扒又唔值咩錢既,咁就收百幾蚊,認真唔抵。



餐飲要咗凍檸茶、熱檸蜜同熱檸水。




呢餐食咗三百幾蚊,我就情願幫襯街坊小炒啦。




6 則留言:

  1. D 菜,睇落份量唔系好多.

    回覆刪除
  2. 依家啲食物真係幾貴,好似你話齋得塊雞扒,加半粒帶子,埋加一,要成百幾銀,幾乸脷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 至頂癮就係咁cheap既帶子都俾半粒吖麻,咁不如你俾粒腸仔算啦, 名貴得多啦!

      刪除