2014年9月11日 星期四

理想

做完夢想,又想做埋理想。



睇埋之前夢想果D墨寶,參考下。


最後D字俾我改成咁


理想係要踏實D既,所以我偏向寫D粗少少既字體。


一個打機、一個就雕印仔。一路睇非誠勿擾,成日俾爸爸打斷我既工作,要我講返頭先節目上既對話俾佢聽。


好不容易完成。


蓋得輕手,又上唔夠墨


重手D又會太粗


呢個係上咗凸字粉既效果,會反光既。


第一件製成品送咗俾一位森麻仔,希望佢好好用功讀書,達成理想!

5 則留言:

  1. 夢想之中尋理想, 好有辦法呀, 千祈唔好變成痴想就好喇.....嘻嘻!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上收到呢個章做出黎既成品既人, 都差不多可以達到理想架啦, 絕對唔係係空想黎.

      刪除
  2. 墨寶又係搵你家姐寫呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 佢D字雖然唔完美, 但執下就正架啦. 你都可以搵D墨寶返黎, 等我幫你整返粒玩下架.

      刪除