2015年1月5日 星期一

2014聖誕大食會

今年公司24/12食飯,同事們就23/12先黎個小小大食會。

今日由我操刀,為呢隻火雞進行分體儀式。




兩個大薄餅、雞翼、咖哩牛腩



火雞雜菜沙律、雜果沙律、炒蘿蔔糕、蒜蓉炒菜心、



魚肉燒賣、燒味併盆



泰式併盆



肉醬意粉、白飯、黑椒燴雜菜、火腿併菠蘿



炒飯、炭燒豬頸肉



金沙骨、金菰牛肉卷



食咗半個鐘,大家都已經飽晒,再作戰十數分鐘,所有人都投降。



好彩我上星期買咗幾盒保鮮袋未拎走,就奉獻出黎,各位同事合力打包食物回家。

我第一個話要白飯,分咗三個人拎火雞,我要咗檯面切咗食剩果D火雞同幾件火腿、黑椒雜菜、可憐既燒味併盆,除咗叉燒之外,好似冇乜人對佢有興趣,咁我就拎個盒裝埋佢走啦。



夜晚返去,爸爸就食飯加菜、燒味同火雞、火腿。我就全力砌低D火雞胸。睇怕呢D剩餘物資都要食幾餐先食得完。

2 則留言:

  1. 華~你就好啦~有得開聖誕party~~~~
    仲有得打包添~不過唔包又好浪費既~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D打包返黎既野,爸爸稱之為把炮。即係人地認為把鬼既野,我地要當寶,好好地食埋佢。所以我從來唔介意打包,始終珍惜食物係好事黎。
      我地後生時,咩都可以用黎做開P既藉口,只係依家年青一代都比較唔願落手落腳做,最好咩都係現成既,就冇咁好興致搞聚會啦。

      刪除