2015年1月20日 星期二

泰國人海南雞飯

爸爸係荃灣開工,佢話大霸街好多食店,叫我出去同佢一齊食飯喎。




咁我就梗係會事先上下網,睇下有咩好食先。小紅館係新開既,食台灣野,我都想試下。



馬來咖哩既聚樂居亦都好大眾化



而美倫餐廳其實係茶記黎,主打住家風味小菜。 



我預咗少少時間去一田濕平,原來出咗門口已經係大霸街啦。



因為唔熟路,所以我專登係對面馬路行下,遙望下D食店,先決定食邊間。老實講,荃灣廣場呢邊既大霸街,好多停車場出入口,可能剛倒完垃圾,地下都幾污穢,幾恐怖下。

行到一半,見到有間泰國人海南雞飯,我想試下,就冇再睇其他食店啦,即刻過馬路入去。



二話不説,我同爸爸都係點海南雞飯。雖然呢度仲有好多泰國菜可以點,但一場黎到都係食招牌野啦。



$55個餐,一小碟無骨海南雞、油飯、冬瓜湯、泰式酸辣汁。湯就好夠熱,都幾咸同重味精,雞既肉質麻麻,冇乜味道。全靠點個汁先好食返少少,但我都有食晒D野。



食套餐,可加$10點飲品,泰式既什麼什麼冰都可以點,爸爸就要咗杯椰汁冰。杯野係正常既,甜咗少少咁啦。 



朋友問我呢間野掂唔掂? 老實講,巷仔見既海南雞飯正過佢。講到D雞,其實屋企樓下嚐味D雞仲好食D,人地無骨海南雞飯都只係$45之麻,咁我邊駛坐車出去食呢?所以,呢間野我唔會再幫襯架啦。

5 則留言:

  1. 海南雞一定要用靚嘅新鮮雞做,我諗…呢間可能係用咗冰鮮,又或是隔夜的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係冇乜味既,應該連冰鮮都唔係,係雪藏雞。

      刪除
  2. 哇, D雞咁瘦又得幾舊, 咁食水都深呀.
    我剛去二坡坊, 佢有幾間雞煲, 都幾多人食架.

    回覆刪除