2015年1月14日 星期三

午餐 @ 大喜屋

係FB見到同事黎呢度食,好似幾多選擇咁喎,就約朋友黎試下。

訂咗位,一坐落,未點菜就預先上定麵豉湯同沙律,認真高效。




A、B、C都可以揀一樣。



我地要咗1 & 2,超厚刺身。我開始有D驚啦,事關.....



朋友既網燒和風牛扒 



我既刺身盛,又黎? 係,真係太多,我叫咗佢唔好俾蝦我架啦。我地兩個都要咗五香壽司飯,D飯入面有菰粒、酸薑等,我配咁多魚生,都係要白飯好D。真係食唔晒,叫人幫我食件三文魚,大件到要咬開兩啖先食到。我從來唔食生蝦既,勉強啪一隻,剩低一隻真係無能為力。



飲品我要咗蘋果茶,都唔錯。甜品就係黑芝麻雪糕,咁飽,點食得埋吖。 



其實呢度都有放題食架,二百零蚊,唔算貴啦。生日優惠,訂六位或以上有一板海膽或者米酒送。



順手影埋餐牌你地睇下。



其實食放題又唔駛太多野食既,主要想食既都有就夠架啦。 



2 則留言:

  1. 價錢唔太貴,食物質素掂唔掂呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 質素尚可,咁既價位,算公道架啦,呢度係中環黎喎。

      刪除