2015年1月6日 星期二

平安夜宴

下午公司開完party,玩遊戲得返黎既$500,就拎黎食飯。

其實我都唔多肚餓,帶埋個朋友,加埋爸爸三個人食咋。

近近地去屋企樓下食就算,呢度閒日食晚飯有乳鴿送。




我地點咗魚香茄子煲,夠晒鑊氣,味道很好,只係太油。



果皮蒸黃立倉



啫啫唐生菜,略咸



清湯牛蔔腩,我既然唔餓,就由得佢地叫D我唔食既野啦。佢地話好腍,好味道喎。



叫咗兩碗白飯,我要咗少少飯,加埋糖水,茶芥,埋單只係三百幾,好抵食。

4 則留言:

  1. 華~~~公司咁好既~~~仲有$500喎~~~
    仲陪請埋老公同埋朋友食餐飯~~~
    算唔錯~

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 食物新鮮, 同D同事過咗一個愉快既下午。

      刪除