2015年1月22日 星期四

O'Naomi 梨奧美

工展會入面,有個攤位我相當感興趣,就係梨奧美啦。




我主打護髮產品。



其實咁鬼多中葯洗髮、護髮產品,一時間真係花多眼亂。



以下既成份,都係幾吸睛既。



咁一下子又唔抬到咁多走,最後卜鎚買咗茶籽人參洗髮露。



固根養髮,正中我死穴。



我兩日洗一次頭,頭髮唔太油膩,亦唔算多白髮。但我對茶籽好好奇,所以揀呢枝。



現場竟然冇同系護髮素配到,真係失敗喎。



用呢個洗髮露時同我地平日既程序有少少唔同,想達最佳效果,應待泡沫留在髮上數分鐘才沖淨。



我都係想支持本地產品先買佢地既,既然香港可以出到有品質既洗髮產品,我就唔駛下下外求啦。



呢枝焗油精華,適合脫髮及柔弱髮質,一於當自己D頭髮好唔掂,多少少呵護應該冇問題既。



青瓜洗面膏,雖然我地用開果款都冇咩問題,貪得意又買枝試下。令皮膚清爽冇油光咁勁?係真唔係呀?咁我都有即刻開黎試用既,雖然我洗完面都有搽過少少保濕野,但佢係咁乾燥既天氣都算效果唔錯既。




佢地既銷售點咁多,要添貨都好方便既。



嗄?仲可以網上訂購,OK便利店取貨?咁就真係方便喎。大家不妨去呢度參考下:
www.o-naomi.com

5 則留言:

  1. 這產品(since 1992)原來已那麼多年,我真「背」,怎也像未聽過的呢?
    可能我一向是多買有賣廣告的產品罷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係去工展,我都唔會無啦啦買呢D品牌既產品。我相信佢地真係唔多識推廣啦,應該搵多D我呢種資深長髮C奶試用下,咁先可以將產品入屋。講到底,入貨既,都係我呢D媽咪級既人士麻。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我暫時開咗枝茶籽人參洗頭水,質素都幾好。仲有成套摩洛哥堅果洗髮護髮系列,未開。亦用晒成枝有機蔗糖沐浴露(係呀,工展都唔係完咗好耐都已經開埋第二枝牛奶沐浴露,爸爸相當喜歡),開咗枝洗面膏,感覺都唔差。日後用晒屋企既洗潔用品,多數都會轉用晒佢地既產品啦。

      刪除
  3. 咁點呀~~~支洗頭水得唔得呀~

    回覆刪除