2015年1月15日 星期四

密實貼

見團購有呢款密實貼賣,就買俾嬸嬸玩下。




佢既賣點係乜都可以粘實,防漏隔味。



無塑化劑果下好吖嘛。



連紙杯都粘到,係咪咁正先?



最厲害係佢可以互相貼實,好似抽真空咁好玩。



據講,可以隔味,咁即係榴槤同魚腥氣都冇有怕啦。



最緊要係拉緊同壓實D邊位



取用方便,同平日差不多。



打開個盒,入面既密實貼同保鮮紙唔同,係啞色既。



切口位都係膠條黎



我專登撕一條黎玩下



實驗一,當佢係咸魚咁,放幾粒豆去包下



實驗二,拎舊木黎包下,又得。



實驗三,冇紙杯,就拎張紙卷成筒狀。



又包到喎!



實驗四,食完果凍既膠兜,好容易就貼上。



為咗測試佢既防漏能力,我再揭開佢,加D水入去。



真係唔漏喎



但冇人話督個面唔會甩,都係包埋D紙口位好D。



咁照計用黎裝D汁,封實個口,帶出街都可以喎。

以後我拎魚仔BB返公司,就方便得多啦!

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 好似幾得咁,我最鍾意玩新野架啦。

      刪除
  2. 幾好喎,我都要買番卷用吓先!

    回覆刪除
  3. 我通常用美心蘿蔔糕既膠蓋冚餸, 佢個size fit好多碗, 我屋企既保鮮紙係2000年買架, 仲未用完. hahaha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔多煮野要留麻, 我要放工返去煮飯,好多時D野都要切好晒, 醃定放雪櫃,你反而可以現場即煮,就唔駛包啦。

      刪除
    2. 唔係呀, 呢兩年我都係煮飯帶番工架, 好多餸要雪既

      刪除
    3. 你人少少, 用盒裝就得啦。我個雪櫃細,裝多幾盒就好唔夠位架啦.

      刪除