2015年1月8日 星期四

滑蛋蝦仁飯

爸爸要食滑蛋蝦仁飯,屋企冇綠色菜蔬,咁唯有切啲南瓜粒同粟米粒撐場啦。




蝦仁沖洗後開雙飛,我用魚露同黑椒黎醃,其實鹽同胡椒粉都可以架。我用一隻蛋,偷咗d蛋白加入去d蝦度,等佢滑d。剩低既蛋就打成蛋汁備用。



蒜片、乾蔥片起鑊。



先爆炒蝦仁,想香d可以贊酒,半熟就可以畢起。



頭先炒蝦已經放過油,所以我就係鑊度加熱水,放埋d粟米同南瓜粒入去,煮一陣,南瓜粒咁細,好快腍既。 



加少少鹽調味,用生粉水打個薄獻,再將蝦仁回鑊。



差不多熟,就倒埋d蛋汁入去。



就咁畢上飯面,就係爸爸既晚餐啦!



4 則留言:

  1. d滑蛋好嫩呀~~正~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原本係想做蛋花效果既,可惜D汁太少。

      刪除
  2. 我雪櫃都有急涷蝦仁,今晚一於蝦仁生菜絲炒飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪櫃長期有蝦仁,粟米,蛋同肉既,再加D乾貨既話,就點都煮到野出黎既。

      刪除